قلمرو اندیشه

تراوشات و دغدغه های ذهنی یک انسان

قلمرو اندیشه

تراوشات و دغدغه های ذهنی یک انسان

قلمرو اندیشه

بشر امروز از تعقل فلسفی و تفکر می گریزد و روی به بازی ها و سرگرمی هایی می آورد که ذاتا مبرای از تفکر باشند : فوتبال ، جک ، پات ، آتاری ، سینما و تلویزیون و علی الخصوص کارتون

سید شهیدان اهل قلم
آقا سیدمرتضی آوینی

اخیرا شنیده شده که یکی از دادگاه های آمریکا جهت اعاده حقوق خانواده های کشته شدگان حادثه خودساخته 11 سپتامبر 2001، ایران را به جرم دخالت دست داشتن در این حادثه به مبلغ 6 میلیارد دلار جریمه کرده است! (لینک خبر)

از ساختگی بودن این حادثه که توسط بسیاری از دانشمندان و محققان غربی و بخصوص آمریکایی بصورت کاملا مستند و مستدل اثبات شده بگذریم، حتی روایت رسمی در خود ایالات متحده و کمیسیون 11 سپتامبر ایالات متحده آمریکا هم هرگونه ارتباط و نقش ایران را در این ماجرا را منکر شده است. اما آنچه که در این موضوع بسیار تلخ و دردآورتر از هرچیزی هست سکوت دولت و دستگاه وزارت خارجه ایران است که در این موضوع بجای اعاده حقوق ایران، صرفا به یک بیانیه ضعیف و آبکی شفاهی بسنده کرده است! (پاسخ وزارت خارجه به حکم دادگاه آمریکایی)

اعلام آمادگی ده ها آمریکایی برای شهادت به نفع ایران در دادگاه با موضوع جریمه ایران جهت موضوع جعلی 11 سپتامبر (لینک خبر)
لیست 78 شخصیت غربی که اعلام آمادگی کرده اند که به نفع ایران در دادگاه شهادت دهند (لینک خبر)

اما مخاطب سخنم نخبگان دانشگاهی و حوزوی و البته خود مردم است که منتظر نمایندگان مجلس که این روزها بیشتر شبیه نمایندگان رسمی و غیررسمی دولت شده اند و خیانت های زنجیره ای چون عدم توجه به مشکلات معیشتی مردم و بیکاری و تصویب 20 دقیقه ای برجام یا همان خسارت محض و این روزها هم قصد تصویب معاهده پالرمو و FATF را دارن، نمانند و خود آتش به اختیار دست به اعتراض و تحصن بزنند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی